пʼятниця, 1 травня 2015 р.

Вітаємо нашу Катю

Вітаємо нашу КАТЮ, справжнього друга та культмасовика  і безвідмовну людину.

Веселим промінцем сонечко дражниться, 
І день прекрасний такий настає. 
Твій День народження, наша однокласниця,
З собою він свято веселе кличе!


Ми вітаємо, бажаємо везіння, 
Склала іспити, щоб на відмінно, 
Здоров'я, щастя, удачі, терпіння,
Ну що можем я ще побажати! 

Нехай доля розмалює, Тобі сірі будні,
Щоб були вони не нудні, 
Чудні й незабутні, 
Хай рожеві будуть мрії, 

Щоб у сині далі, 
У зелені гори ніс,
Червоний феррарі,
Білих хвиль на сході сонця,

У Чорному морі, 
Неба синього з багрянцем,
І золотих зорів! 
З днем народження!!!

Веселим промінцем сонечко дражниться, І день прекрасний такий настає. Твій День народження, моя однокласниця, З собою він свято веселе кличе! Я вітаю, бажаю везіння, Склала іспити, щоб на п'ять, Здоров'я, щастя, удачі, терпіння, Ну що можу я ще побажати!

http://pro-status.com.ua/pozdravleniya/3/180_3.php


З найкращими побажаннями однокласники

Немає коментарів:

Дописати коментар